UPDATE



Hej hopp alla glada ( & alla andra med för den delen..! )

Idag har jag varit på föreläsning, sen har jag fixat lite till en inlämning som jag tänkte skulle bli klar idag.

Imorgon far jag & Martin till Stockholm en snabbis för en tripp på IKEA & hämta säng & sängbord. 

I övermorgon ska vi ha någon typ av inflyttnings/grillfest. Det blir nog himla bra tror jag, bara vädret är med oss.



Något mer jag kan dela med mig av? Jo, vi har en riktigt populär tvättstuga verkar det som. Finns inte en enda tvättid så långt ögat kan nå, första lediga tiden är om 8 långa dagar.  Och till saken hör att vi inte har varit så bra på att tvätten den senaste tiden så tvättberget liknar typ MountEverest i storlek. Hm, ingen bra kombo.
Som man bäddar får man ligga, som det så fint heter.


Vad ska ni göra i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Grattis till finaste lägenheten! Tvätten är ett mindre bekymmer. Tvättmaskin finns att låna på Snäckvägen! Välkommen!

Kram

2011-04-22 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0