MÅNDAG

Min måndag i punktlista:

  • Gick upp
  • Pluggade & kände inte mycket motivation
  • Cyklade ned till stan
  • Träffade Cissa & barnen
  • Köpte fin present
  • Tog en fika
  • Råkade ta sönder den fina presenten under fikan.
  • Blev lite trött på mig själv & funderade varför jag aldrig växer ifrån den här "klumpighetsfasen".
  • Sa hej då till Cissa & barnen
  • Cyklade till körskolan
  • Körde. ( Inte sådär exemplariskt felfritt MEN körkortsläraren som jag tidigare inte har kört med var BÄST.)
  • Jag lärde mig ett & annat bakom ratten alltså.
  • Jag cyklade tillbaka till affären och köpte samma present igen.
  • Förklarade för butikstjejen att jag var en klantig brud, men att dom faktiskt borde slå in grejerna bättre. (!)
  • La presenten föööörsiiiiktigt i cykelkorgen och cyklade exemplariskt felfritt hem.


Nu ska jag åka & träna. Senare blir det filmkväll med tjejerna. Hotell Rwanda heter filmen och ska tydligen vara sevärd, så det är väl bäst att man ser den.







Kommentarer
Postat av: Cissa

Vi hade ju en mysig stund på stan :) Vi ses på tisdag!

2011-09-11 @ 08:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0